"Aféra" fotbalistů

28. března 2007 v 20:11 | pavliCZECH |  Názory, glosy...
Tak nám jedna aférka zase rozdělila společnost. Jedni se fotbalistů po jejich bujarém večírku (možná s lehkými děvčaty) zastávají, druzí je zatracují a plivou na ně. Nikdo pořádně neví, co se tam dělo, všichni věří jisté "redaktorce" bulvárního plátku Šíp, který se řadí mezi největší žumpy mezi českými médii.
Samozřejmě, nemohu souhlasit s tím, že hráči nedodržují pokyny trenéra a porušují večerku a životosprávu, rozhodně ale odmítám, aby se z fotbalistů, kteří udělali chybu, dělali veřejně linčované osoby. To se mi vždy protivilo a nevidím v tom nic pozitivního.
Pro názornost o "inteligenci" a duchaplnosti redaktorky deníku Šíp Kateřiny Šmídové, vybírám několik ukázek z odpovědí při online chatu s ní...

(položená otázka není důležitá v kontextu, proto uveřejňuji pouze odpovědi,ostatně celý rozhovor můžete shlédnou zde)
"Kateřina: Bulvár má právo o jejich "soukromí" informovat. Průšvih není přeci to, že jsme o událostech napsali, ale že se vůbec staly. Fotbalisté jsou veřejným majetkem, celý národ k nim vzhlíží a měli by být správnými vzory a podle toho se musí chovat. Nemluvě o tom, že na kvalifikaci se nejezdí opíjet a užívat si s prostitutkami, ale dělat maximum prot to, aby podali ty nejlepší výkony."
(můj komentář: veřejným majetkem? platíme je snad ze svých daní? co to je za odpověď,proboha?)
"Kateřina: Já nejsem ani celebrita a ani veřejně známá osoba. Kdybych chtěla, aby se médii probírala moje stolice, tak nedělám novinářku, ale třeba herečku."
(můj komentář: aha aha, takže každý herec či jiná veřejně činná osoba to dělá jen proto, aby bulvár komentoval její "stolici"... to se mi snad zdá)

"Kateřina: A ke komu? Mně imponují inteligentní a čestní chlapi, co se nebojí přiznat barvu, co se neschovávají za kolektiv a nepotřebují si své ego dokazovat s placenými děvčaty. Ale dovnitř bych šla, aspoň byste se dozvěděli větší pikantnosti a to přeci většině národa jde, ne? I když se tváří, jaký je bulvár špína..."
(můj komentář: to víš, že jo. Máš pravdu, Katko. Po ničem jiném národ netouží...)

"Kateřina: "Zkurvili" si to sami. ONI se chovali špatně, já to jen odhalila. Kdyby se k tomu hoši postavili čelem a přiznali barvu, možná bych si jich i začala krapet vážit. Ale takhle...?"
(můj komentář: a za co si můžeme vážit bulváru, kaťuško slepičí?)

a perlička na závěr:

Otázka: ty máš fakt v hlavě nasráno. takovýhle odpovědi a názory se hodí tak akorát do hajzlu spolu s ostatníma sračkama.
Kateřina: Další zajímavý názor.
(můj komentář: plně se ztotožňuji s tazatelem...)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Petricek Petricek | Web | 28. března 2007 v 20:30 | Reagovat

Chtel sem shlednout cely rozhovor, ale odkaz neni aktivni.. koneckoncu sem rad ze sem nemusel cist tyhle s****y mile kateriny. I kdyz na druhou stranu mozna prichazim o poznani jiste zajimave osoby, ktera ma, jak je vidno, zajimave nazory.

2 pavliCZECH pavliCZECH | 28. března 2007 v 20:33 | Reagovat

odkaz funguje, alespoň u mě v pohodě...:-)

3 Pravda Pravda | 28. března 2007 v 20:50 | Reagovat

Co když je pravda někde jinde... Třeba je Kateřina šlápa a fotbalisti jí nechtěli najmout, tak pozvala několik svých kolegyň, nechala se nafotit před dveřmi a pak se začla vydávat za redaktorku a celou aféru prodala. A celý to dělá jen proto, že už jí bolí záda z práce...

4 martin martin | 28. března 2007 v 20:51 | Reagovat

na to se dá říct snad jen klasickej fór, že ta má hlavu na krku jenom  proto, aby jí tam nenapršelo....

5 jarousch jarousch | 28. března 2007 v 21:04 | Reagovat

nevim, urcite by se to nemelo takto verejne propirat v mediich, na druhou stranu panove jsou pro spoustu lidi a predevsim deti vzorem a tak dochazi k dalsim ztratam idealu, kdyz si vzpomenu na sebe nekdy po EURU96, kdy jsem znal nazpamet soupisky a obrecel to ze se mi slavista Lasota nechtel po zapase podepsat ...

6 pavliCZECH pavliCZECH | 28. března 2007 v 21:25 | Reagovat

no ano, ale vinu za zveřejnění mají média a já neberu argument typu: my jsme jenom upozornili na to, co dělají a je to pouze jejich vina...Samozřejmě, že by se to stávat nemělo, ale víc proti než večírek fotbalistů je mi proti srsti chování bulváru. Narozdíl od fotbalistů totiž často porušují zákon právě oni...

7 Petr Petr | E-mail | 28. března 2007 v 21:42 | Reagovat

Bohužel tak jako téměř vždy v těchto situacích se pravé pravdy obyčejný člověk nikdy nedočká. Fotbalisti tvrdí A a bulvár zase B. Jasně, vkrádá se myšlenka, že český bulvár všechno vždycky okázale přibarví a něco si přidá, ale přesto člověku hlodá myšlenka, co když to protentokrát alespoň částečná pravda je..........

8 Thomas Thomas | 28. března 2007 v 22:05 | Reagovat

Tak do Liberce prý taky nějake kočandy dojeli...super..... :-)

9 Fonfus Fonfus | E-mail | 28. března 2007 v 22:08 | Reagovat

http://fonfus.blog.cz/0703/trapne-vykony-nasich-fotbalistu-aneb-stoji-nam-za-to-to-tak-prozivat

10 pavliCZECH pavliCZECH | 28. března 2007 v 22:34 | Reagovat

to 7: no tak to je pravda, no a co? Tato zpráva je ve svém principu úplně stejná jako když bulvár otiskne fotky, kterak je Lucie Borhyová na večeři s nějakým mužem, nebo, že vondráčková si nechala udělat 150. plastiku. Nic víc, nic míň. Já od fotbalistů chci dobrý fotbal. Jejich morální kvality nesoudím, nepřísluší mi to a nezají mě to...

11 Lehi Lehi | 28. března 2007 v 23:40 | Reagovat

Tak nevim... soudit fatbalisty Ti nepřísluší, ale odsoudit novinářku, tkerá dělá svou práci je koukam pro Tebe docela snadný...

A propos: názor, že většina veřejnosti touží po bulváru, ale tváří se, že je to špína a že je to nezajímá... naprosto s tim souhlasim... třeba jenom tahle aféra-každej si to přečet, každýho to zaujalo, a teď jak vidim se tu krásně svorně na ten bulvár nadává a nikoho ta aféra vlastně nezajímá, že?;)

12 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 1:19 | Reagovat

to 11:no jo, jako bych někoho slyšel...

13 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 1:20 | Reagovat

to 11: nájemný vrah taky dělá svou práci...

14 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 1:27 | Reagovat

to 11: a naposled:-), překroutit se dá ledacos, všechno se dá nějak okecat, aby to zapadalo do všerelativizujícího smýšlení, může to znít logicky, ale to není všechno...můžeš říct, že tyhle dvě barvy k sobě jdou dle nějaké šablony, ale už je na tobě, aby sis rozhod jestli se ti to tak líbí nebo ne. Pokud mi opáčíš, že tak to je i s bulvárem (že má každej právo se rozhodnout co bude číst atd.), tak ano a já jsem vyjádřil jen svůj názor.  Bulvár je svinstvo a to, že je potom poptávka akorát svědčí o pokleslé kultuře...

15 Petricek Petricek | Web | 29. března 2007 v 1:40 | Reagovat

Honzo, prece bys neveril bulvaru.. Neni prece mozny na zaklade bulvaru hazet spinu na fotbalisty a pritom vychvalovat Káťu, jaky ma skvely clanky.. :-)

16 Lehi Lehi | 29. března 2007 v 10:36 | Reagovat

[13]: tohle neberu, to neni totéž

[14]: Tvuj názor respektuju, taky nemam bulvár rád, ale netroufam si soudit, jestli je dobrej, špatnej, svinstvo nebo nevim co... prostě tu je a je tu proto, že si ho veřejnost žádá a je ochotna za to platit. A jestli se Ti to nelíbí, tak proč to čteš? proč sis přečet ten článek, když si věděl, že se jedná o bulvár, kterej nenávidíš, a dopředu jsi věděl, že to odsoudíš jako svinstvo???

[15]: Cožeto? já sem přece neobhajoval bulvár ani nevychvaloval Káťu!!! jen se mi nelíbí, že se tady svorně odsuzuje novinářka jen proto, že napsala skandální bulvární článek...

17 Petricek Petricek | Web | 29. března 2007 v 12:52 | Reagovat

Jak muzu nekoho chvalit za to, ze nafukuje informace??!! to je prece nesmysl!! a tim samozrejme odsuzuju bulvary a i ty, co to delaj! Chapu, je po tom schanka, ale zit z mylnejch informaci se mi zda ponekud ubohy..

18 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 13:53 | Reagovat

já si troufnu soudit, jestli je bulvár špatnej nebo dobrej. Na některé věci si člověk zkrátka musí vytvořit radikální stanovisko a ne řikat o všem, že to může být "tak i tak a já to nevidim nijak, jelikož chci být "objektivní", a všechno je relativní atd."

19 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 13:55 | Reagovat

to 16: jo a ještě k tý 13, souhlasim s tebou, že to není totéž, to byla taková provokace, tím jsem chtěl ukázat, že ne všechno, co je logicky totéž je totéž, tudíž všude se nelze vláčet s pouhou logikou

20 Lehi Lehi | 29. března 2007 v 15:24 | Reagovat

[17],[18]: odsoudíte i pekaře, kterej peče rohlíky, který zrovna vám nechutnají? Nikdo vás nenutí, abyste kupovali rohlíky zrovna u tohohle pekaře a nevidim jedinej důvod, proč byste ho odsuzovali za to, že peče rohlíky pro jinou skupinu lidí, kterým jeho rohlíky chutnají...

21 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 15:52 | Reagovat

to 20: ale ale ale, "tohle neberu, to není totéž"

22 Lehi Lehi | 29. března 2007 v 16:27 | Reagovat

[21]právě že je, ale chceš-li, tak: odsoudíte mediální zdroj informací, který podává informace, které zrovna vy nepovažujete za věrohodné? Nikdo vás nenutí, abyste čerpali informace zrovna z tohohle zdroje a nevidim jedinej důvod, proč byste ho odsuzovali za to, že podává informace jiné skupině lidí, kteří tyto informace vyhledávají a platí si za to...

Zdrojů informací je spousta a spousta a jestli vám bulvár tolik vadí, tak fakt nechápu, proč to čtete... prostě ignorujte všechny zprávy z bulváru a je to. Tim, že ty zprávy vyhledáte a pak na celej bulvár jenom nadáváte, tim ho vlastně podporujete - dyť přesně tohle je podstata bulváru(všichni ví, že bulvární zprávy nejsou věrohodné a z velké části lživé, ale přesto si spousta lidí jejich články přečte-jako vy)

23 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 18:11 | Reagovat

no jo no, jsem holt typickým čtenářem a saportem bulváru. Něktzeré věci zkrátka logicky odůvodnit nejdou a to co jsi napsal zdá se mi fakt, sorry, jako nesmysl a selskej rozum to nebere...

24 Lehi Lehi | 29. března 2007 v 18:42 | Reagovat

Tohle nemá s logikou nic společnýho.

25 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 19:00 | Reagovat

no logikou zde vydím  odvolávání se na různé jiné modelové "situace". Např. s tím pekařem nebo vrahem. Btw. je zajímavé, že zatímco si příklad přitažený za vlasy s vrahem neakceptoval, zdá se ti jiný přitažený příklad s pekařem zcela relevantní...

26 Janicka Janicka | Web | 29. března 2007 v 19:25 | Reagovat

no myslim, ze na bulvaru je silenej ten hyenismus... snaha vydelat na nekom jinym. mit prachy defakto z jeho uspechu. to na tom vidim jako silne negativni. je cedlejsi, jesi sou ty informace pravdivy nebo ne (dobry nebo nedobry rohliky)... to je jako, kdybys rek, ze porno si taky lidi kupujou, takze je po nem poptavka a pri tom by tam treba byli vyfoceny lidi, ktery sou k tomu prinuceny atd... (no, mozna sem mohla vymyslet lepci priklad). o objektivite medii se da spekulovat i u "serioznich" medii, ale novinari z normalnich deniku nikoho slavnyho nestopujou s cilem na nej neco peprnyho vytahnout. jeden priklad za vsechny: jeden nejmenovany bulvarni novinar se pred par dny vratil z egypta, kde byl sledovat vendulu svobodovou, ktera si tam jela odfrnout od medialniho tlaku, kterej zaziva tady v cechach... :-/ humus

27 Janicka Janicka | Web | 29. března 2007 v 19:26 | Reagovat

omlouvam se za chyby... tfuj

28 Lehi Lehi | 29. března 2007 v 19:58 | Reagovat

[25]: nájemný vrah neni (legální) zaměstnání, proto jsem to neakceptoval a toho pekaře jsem na tvé přání přepsal do nealegorické podoby... nevim co je na tom zajímavý...

[26]: souhlas, taky se mi to nelíbí, ale bohužel jet někam a fotografovat je legální činnost (narozdíl od toho nucení k pornu) a lidi za to rádi zaplatí. V tý legalitě šmírování vidim docela zásadní nedostatek, ale asi se to nedá tahle jednoduše vyřešit nějakým tim paragráfkem...jinak už by to politici dávno odkejvali...

Bohužel dokud to budou lidi číst a dokud nebude paparazzismus(doufam, že takový nebo aspoň podobný vůbec existuje:) postaven mimo zákon, tak tu bulvár bude furt a vyrovnat se s tim stylem "Bulvár je špína, nenávidim je všechny... ještě mi prosím dejte jeden Blesk, slečno trafikantko" se mi nezdá nejlepší... toť vše co sem chtěl říct.

29 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 20:02 | Reagovat

já zůstávám u toho:"bulvár je špína, nenávidim je všechny..." A za tim si s tojim a nevidim v tom  nic, čim bych někoho urážel nebo omezoval a co bych někomu musel dokazovat, žře to tak je správně...

30 Lehi Lehi | 29. března 2007 v 20:22 | Reagovat

Nevim, já kdybych měl někoho odsoudit, tak by to byli lidi, kteří za ty informace platí, tam je podle mně ta chyba... ti novináři bych řek že sou normální rozumně uvažující lidi, který jen dělají nepopulární práci, protože za to dostanou víc peněz než kdyby psali o politice... rozhodně si nemyslim, že by někoho vysloveně bavilo ležet tejden ve křoví v Egyptě, vyfotit 5 rozmazaných fotek a jet zpátky.

A když už sme u těch alegorií, tak jen tak mimo hru bych to přirovnal k pošťákovi, kterej nese soudní obsílku - ví že tim adresáta hrozně naštve. ale je to prostě jeho práce a dostane za to zaplaceno... to jen tak mimo hru, samozřejmě že to není totéž;)

31 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 21:05 | Reagovat

hádat se o tom, jestli je bulvár špína je jako hádat se jestli je Slunce žluté...

32 Lehi Lehi | 29. března 2007 v 22:10 | Reagovat

Konečně použitelné přirovnání: slunce se nám jeví po větčinu dne žluté, avšak vlivem průchodu fotonů silnější vrstvou atmosféry se slunce občas jeví oranžové, červené a někdy dokonce i zelené. avšak Slunce ve své podstatě má úplně jinou barvu, která ovšem není vidět v důsledku vyzařování fotonů.

(slunce=bulvár; žlutá=špína; oranžová, červená zelená=různé druhy "nešpinavých" zpráv, foton=bulvární článek).

No nic, něco mi říká, žes to tak nemyslel, ale není nad to dovést problém ad absurdum...;)

Dořešíme to někdy v hospodě, už mam puchejře na prstech...ale abych řek pravdu tak mi zůstává rozum stát nad tim jak "všetolerující katolík" bez problémů odsoudí člověka na základě jeho zaměstnání... nic ve zlým, ale nechápu to

33 pavliCZECH pavliCZECH | 29. března 2007 v 23:12 | Reagovat

přesně tak ad absurdum, odsuzuji bulvár

34 ABC ABC | 30. března 2007 v 8:18 | Reagovat

Tady působí velmi hloupě akorát ty rádobychytré komentáře pod každou odpovědí. Děs!

35 pavliCZECH pavliCZECH | 30. března 2007 v 13:09 | Reagovat

34: a ty odpovědi se ti zdají v pohodě...?ooops

36 kalba kalba | Web | 31. března 2007 v 13:16 | Reagovat

at si ty fanousci naserou do dlani! kazdej umi bejt akorat chytrej nad pivem v hospode, dyt si toho nekdy na tech primejch prenosech vsimete: vsichni jednou rukou opreny o ucho, pullitr pred sebou a lamentujou, jaktoze tam stal rosa v tom ofsajdu, co to hrajes, mátoho?

tak si to, vy vecne nespokojeny panove, jdete zkusit sami! aspon uvidite, jakej je to opravdu sport. ze se tam taky beha a neni to uplne tak jednoduchy, jak se to zda bejt na platnech rozlicnych kulturnich zarizeni!

minimalne polovina z tech tatinku, co se rozcilujou, ze "teda, to si mel hrat, ten polak je drevenej" by po takovy namaze usnula pod sprchou a k vecernimu chlastani a devkam by se ani nedostali, pokud by je z pod ty tekouci vody vubec nekdo vytah zivy...

a katerina? tady je skoda jakychkoli slov, i sprostych...

37 kisinka kisinka | 5. dubna 2007 v 12:51 | Reagovat

a voni ti tatinkove dostavaji milionovy platy?asi ne, ze?

38 Vasek Vasek | 10. dubna 2007 v 10:04 | Reagovat

Pokud, to fotbalisti přepískli, tak u mě klesli a je jedno jestli hrajou fotbal nebo ne, jsou vzorem pro mnoho mladých lidí, tak by se podle toho měli chovat - a bulvár, kdyby ho nikdo nečetl není, ale je to všeobecně uznávané počteníčko na jehož základě se postupem času z nepravd stávají jasné věci o kterých si lidé povídají, jak nebezpečná a nekontrolovatelná je moc mediální!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama